Ako nakupovať

Ako nakupovať

Nákup v internetovom obchode

  1. Vyberte si žiadaný tovar, prípadne sa prihláste do systému
  2. Ak máte o produkt záujem, zadajte počet kusov a kliknite na ikonku "Do košíka". Takýmto spôsobom môžete vyberať a pridávať do nákupného košíka ďalšie produkty.
  3. Ak chcete ukončiť nakupovanie, kliknite na ikonu nákupného košíka v hornom navigačnom menu. Získate prístup k obsahu nákupného košíka, v ktorom môžete dodatočne odoberať alebo meniť počet produktov. Ak ste s výberom spokojní, kliknite na tlačidlo "Pokračovať".
  4. Zvoľte spôsob dopravy a platby
  5. Zadajte dodacie údaje a kliknite na tlačidlo "Pokračovať" (Ak ste prihlásený a máte už nastavený účet, políčka sa Vám vyplnia automaticky).
  6. Po skontrolovaní všetkých údajov a odsúhlasení obchodných podmienok odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo "Odoslať objednávku s povinnosťou platby".
  7. Po odoslaní a spracovaní objednávky bude na Váš e-mail obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky prevádzkovateľom. Na uvedenú e-mailovú adresu vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
  8. Váš tovar Vám bude doručený na základe dodacej lehoty.

Doprava zásielok

Dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť GLS alebo Packeta. Zásielka je odoslaná do 48 hodín v závislosti od vybranej možnosti platby a skladových zásob zobrazených pri produkte.

Platba za objednávku

Platbu za objednaný tovar je možné vykonať v hotovosti priamo v predajni našej firmy, pomocou platobného terminálu alebo v hotovosti- 

Osobný odber

V priestoroch predajňe firmy DELTACOM COMPUTERS s.r.o., Andreja Sládkoviča 805/6 805/6, 966 81 Žarnovica, tel. 0915 984 557

 

Informácie o produktoch

Produkty na eshope obsahujú všetky dôležité informácie ako je obrázok, popis, parametre, rôzne identifikačné kódy a v niektorých prípadoch návody, alebo technické dokumenty na stiahnutie. V prípade akýchkoľvek otázok ku konkrétnemu produktu je možné využiť kontaktný formulár. 

Poistenie tovaru

Tovar je poistený v rámci prepravnej spoločnosti na hodnotu tovaru, ktoré obsahujú zásielku. Poistenie platí na dobu počas prevozu až do doby, kedy je tovar k zákazníkovi doručený. Pred prevzatím tovaru od doručovateľa odporúčame pozorne skontrolovať balík alebo obal zásielky. V prípade, že je zásielka poškodená odporúčame túto informáciu zaevidovať cez dostupné možnosti doručovateľa prípadne zásielku ihneď reklamovať ako škodovú udalosť na strane doručovateľa.

Reklamácia tovaru

Na všetok tovar poskytovaný v našom eshope poskytujeme záruku 24 mesiacov od zakúpenia tovaru. V prípade reklamácie prosím prejdite do sekcie Reklamácie (registrovaný užívateľ) alebo vyplňte formulár na Reklamačný protokol, ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt.